fredag 25 november 2011

EN MÅNAD KVAR!!!

Nu drar det långsamt ihop sig till den första söndagen i Advent.


I min lilla trädgård har jag pyntat  lite i några krukor medan solen har gassat och kolstrasten har kvittrat på taket.



Jag har inte klippt ner mina pelargoner ännu, men det är OK tycker jag. När mörkret faller infinner sig mysfaktorn i alla fall.
I går eftermiddag spred sig en jul-doft i köket när jag bakade en mjuk   pepparkaka och i skåpet väntar en nyinköpt flaska glögg. Jag tror att vi fixar det här  med stämning utan snö.




             Behöver vi mer inspiration finns det fina magasin att titta i.

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt utan snö!!!

    Jag lånar gärna dina tidningar sen:)
    Imorgon är det loppis i Folkets Hus i Blacka om du vill åka på det! Nu är det dags för bastu och alkohol..kan bli hur kul som helst;) kram

    SvaraRadera